Pages

Thursday, September 29, 2011

♥ Bangun Tempat Lain ♥

Thank You!

HAhahHAHAHahHAHAHaa... Aku tak tau nak buat tajuk apa... :p

Apa cerita yer? mmm... sebenarnya otak tengah ligat berfikir. Nak kemas umah @ nak deco umah. Huk3x...Selepas dapat info yang sorang housemate nak keluar, maka otak ni ligat berfikir. Mana nak mula yer? Macam mana nak mula (memandangkan konfem aku sorang je la yang akan jadi tukang kemas)

Tapi seriusnya aku nak mengemas dan memberikan wajah baru kat umah tu. Aku memang yang jenis cepat bosan pada satu2 keadaan. Kejap katil tukar sini, kejap tukar sana. Bulan depan tukar lagi. Seeloknya aku ni kena nomad je. Setiap 3 bulan kena pindah. Kalau barang aku sekadar 1 beg jer, no hal la! :-)

Kalau ikut hati ni, nak aja aku mengecat umah tu... Rasa hati ni nak tukar perabot, tambah cabinet dapur... tapi bila fikir tak berbaloi plak bukan umah aku pun. Angan2 saja lah... huhuhu.. Oh... Bila la nak ada umah sendiri yer? Tak sabarnya....


Bila la nak dapat bilik macam ni???

Bilik zaman belajar dulu - 2006!
Semua nak pink purple jer... :p

Segeralah angan2 jadi kenyataan! Bila aku BANGUN TEMPAT LAIN. Amin~


...Thank You... 


♥♥♥


No comments:

Post a Comment