Pages

Thursday, September 8, 2011

♥ Selepas Hari Raya ♥

Thank You!!!

Hampir sebulan sibuk dengan urusan "dunia", sekarang kembali normal. Baru lah sempat nak update perihal2 peribadi.. \m/

So, macam mana dengan raya? mmm... pastinya makan itu ini yang menyebabkan badan bertambah jisim... gagagaga... ini I tak suka ni... :p (dan dengan itu mulalah aku meng"google" produk2 yang boleh mengembalikan aku seperti remaja. Ahaks!

Cantik cantik cantik!!! itu saja yang aku ingat. Muka dan badan kena sentiasa cantik.. huhuhu... sekarang muka dah makin membulat... waaaaa!!!! tak pers... kita guna saja produk yang dah ada di samping mengawal makan (di samping tu boleh la berjimat cermat kan? ada orang miskin, nak makan pun tak boleh kan?)

ini lah muka yang dah tembam... :'-(

antara produk yang aku guna, dan OK sangat untuk pemakanan seimbang adalah HERBALIFE
Muka aku nampak tirus sikit, aku guna krim LUMIGLOW

sekarang aku sedang berusaha untuk menjadikan kulit seluruh badan jadi sekata...
kalau ok, akan ku kongsikan rahsianya di sini untuk wanita2 yang suka cantik! ;-D


...Thank You... 

♥♥♥

No comments:

Post a Comment