Pages

Tuesday, April 5, 2011

♥ CANTIK @ RM6.99 ♥

Thank You!!!

Hai... selamat pagi semua... hari ni bangun dengan penuh semangat! Apa yer nak kongsi hari ni? Semalam menggodek2 barang-barang lama... rasa macam berharta la pulak... macam-macam harta karun yang ada kat rumah ni... sedar dengan tak sedar jer... ;-)

Sesiapa yang suka pada petua kecantikan tradisional? Sebenarnya, petua-petua orang lama ni bagus kan? kalau la kita tahu apa khasiat akar-akar kayu, herba-herba di sekeliling kita ni bagus kan? semua ada khasiat dan rahsia nya yang tersendiri... nak cantik pun banyak sangat bahan-bahan asli yang kita boleh guna... kat dapur kita pun ada... tak payah pergi jauh-jauh... cepat-cepat!!! saper nak share petua kecantikan? hehehe...

Antara harta karun yang aku jumpa adalah e-book Koleksi Petua Kecantikan dari Rumah... wah! seronok... bukan sikit tau... 40 pages... banyak tu... macam-macam petua kecantikan ada kat situ... oppss.. tapi kita jangan lupa.. cantik tu cantik jugak, tapi sihat paling penting... so, kita pilih untuk CANTIK dan SIHAT yer... ;-)



ada sesiapa yang berminat nak miliki e-book ini? 
email ke :

kecantikanku.kecantikanmu@gmail.com 
(inbox FB pun boleh....)

40m/s @ RM 6.99


Pembayaran boleh dibuat ke akaun :

SITI YURAIDA BINTI MOHD YUSOFF
No. Akaun Maybank : 162106987110 
No. Akaun CIMB : 14580008920524


THANK YOU !!!
 ♥♥♥

4 comments:

  1. i pun ade jugak petua2 ni..tp belum sempat lagi nak kongsi dengan rakan blogger

    ReplyDelete
  2. wahh menarik...i'll think 1st.

    ReplyDelete
  3. Nice posting, thanks for the info and happy nice day.

    ReplyDelete
  4. hai...

    CN >>> sama-sama kita kongsi rahsia kecantikan yer.. :)

    Predictor >>> tq... u r so sweet... ;)

    OA >>> thanks for ur time.. and happy nice day to you too... :-)

    ReplyDelete